با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ کمک 800 میلیارد تومانی خیرین به آموزش و پرورش
زیارت عاشورا

25161.jpg

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: خیرین کمک 800 میلیارد تومانی به ساخت‌و‌ساز مدارس در کشور داشته‌اند.

به نقل از ایسنا:علی زرفشان امروز در آیین افتتاح مدرسه دخترانه متوسطه اول روستای انارور بخش مرکزی نوشهر با بیان اینکه سبقت در کار خیر یک امر الهی است، گفت: همه کارهای نیک و خیر خوب هستند اما کار تعلیم و تربیت از جمله کارهای خیری است که خداوند به آن افتخار می‌کند.

وی افزود: سازمان نوسازی مدارس سالانه مدارس زیادی را با کمک خیرین می‌سازد ولی این مدرسه تفاوتی که با سایر مدارس دارد این است که صددرصد توسط خیر ساخته شد و ثواب آن به روح مرحوم دری صفت به طور مستمر خواهد رسید.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در دوره وزارت فانی یکی ازسیاست‌های اصلی، سیاست توسعه مشارکت مردمی است.

زرافشان ابراز کرد: آموزش و پرورش یک وزارتخانه در کنار سایر وزارتخانه‌ها نیست بلکه فرا دستگاه است که هم دولت و هم خود مردم کمک می‌کنند تا آموزش و پرورش اقدامات خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر حمایت همه دستگاه‌ها از آموزش و پرورش تاکید دارند، گفت: همه دانشمندان، محققان و کارآفرینان جامعه و همه کسانی که پیشرفت کشور در دستان آنان است در پشت نیمکت مدارس هستند.

معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: سرمایه‌گذاری که امروز در این وزارتخانه رخ می‌دهد برای توسعه علمی، اقتصادی، فناوری و فرهنگی کشور است.

زرافشان یادآور شد: بنا بر بودجه‌ای که در مجلس برای سازمان نوسازی و ساخت‌وساز مدارس در اختیار دولت قرار گرفت بیش از ٥٠ درصد آن توسط خیرین به عرصه نوسازی آموزش و پرورش وارد شد.

وی افزود: از مبلغ ١٣٠٠ میلیارد تومانی که در بودجه سال94 در آموزش و پرورش هزینه شد خیرین تا ٨٠٠ میلیارد تومان آن را تقبل کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نیتی که پشت کمک مالی خیرین هست موجب برکت این پول‌هاست زیرا مشارکت و سرمایه اجتماعی برکت ساز است و موجب همدلی خواهد شد.

وی یادآور شد: مشارکت در ساخت مدرسه بزرگترین سرمایه برای کشور است که موجب رشد سرمایه اجتماعی و وحدت، همدلی و توسعه علمی می‌شود.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:, | 12:57 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |